OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
pracoviště Praha
Türkova 2297/22
Praha 4 - Chodov

Informační linka a
objednávky (PO-PÁ 10-18)
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla
PŘESTAVBA NA E85 - ETHANOL

S rostoucí cenou pohonných hmot vzrůstá poptávka po alternativním palivu. Bioethanol, ethanol neboli E85 je produktem z rostlin a tímpádem není cena závislá na ceně ropy.

Na trhu se nabízí mnoho zaručeně dokonalých přestavbových přídavných jednotek, ale žádná neumí motor nastavit tak, aby na toto palivo pracoval nejoptimálněji. Tyto krabičky totiž pracují o cyklus později a neumí nastavit velice důležitý parametr a tím je předstih, takže spalování není správné. Starty jsou mnohdy velmi špatné nebo je chod nepravidelný díky špatnému předstihu a velkému množství paliva. To nepříjemné a štiplavé co cítíte z výfuku při provozu na takovouto krabičku je nespálený ethanol. Správně spálený ethanol nemá nepříjemný zápach a nedráždí dýchací cesty. Naměřený výkon po přestavbě touto jednotkou je mnohdy výrazně nižší než sériový.

Máme plně funkční řešení!


Přeprogramujeme řídící jednotku motoru tak, aby probíhalo správné spalování tohoto paliva a přínosem je také zvýšený výkon při stejné spotřebě. V některých případech je nutná výměna stávajících vstřikovačů za větší.

Má toto palivo negativní vlivy?


Nemá. Odpůrci tvrdí že poškozuje palivová čerpadla nebo hadice, ale to není úplně pravda. E85 na sebe váže vodu více než běžný benzín a pokud necháte palivo "zvodnatět", může docházet k poškozování. Pro prevenci tohoto přidáváme aditivum nebo odlučovač vody.

Jaká vozidla jde takto upravit?


Bohužel ne všechny řídící jednotky je možné potřebným způsobem přeprogramovat.

Nyní máme vyvinuté úpravy pro vozy následujících značek
• Audi, Škoda, Seat, VW
• BMW
• Chevrolet Camaro, Chevrolet Corvette
• Hummer
• Porsche

Nárůst výkonu při stejné spotřebě - je to možné?


Ano, pokud je motor správně na palivo naladěn, dokáže využít jeho celý potenciál a tímpádem zůstane při zachování stejného stylu jízdy spotřeba stejná.

Máme následující naměřené výsledky po přestavbě a naladění řídící jednotky:

• Audi TT 1.8T - +85HP +185Nm
• BMW E46 323i - +30HP +20Nm
• Seat Leon 1.8T - +60HP +165Nm

Jaká je tedy finanční úspora?


V tuto chvíli je cenový rozdíl mezi 1l Naturalu a E85 cca 11Kč, což je velmi velký rozdíl a úspora se dostaví již při prvním tankování. Na 1.000 km při průměrné spotřebě 8l na 100km ušetříte téměř 900Kc což už není zanedbatelná částka!

Problém s tankováním?


Síť čerpacích stanic nabízející E85 se velice rychle rozrůstá a prvotní problém s tím, že po ČR lze tankovat pouze na několika místech již není.

Je proces vratný?


Ano, řídící jednotku lze přeprogramovat zpět, vstřikovače vyjmout a vozidlo opět provozovat na běžný benzín. Používání E85 nezanechává oproti např. LPG žádné negativní následky.

Jezdíme na E85 závody na okruzích


Pokud jsme Vás stále nepřesvědčili o tom že E85 nepoškozuje motor máme další důkaz - náš showcar Audi TT 1.8T který proháníme po závodních okruzích a je přestavěn pro použití paliva E85.

Ukázky přestaveb


Přestavba Škoda Superb II 3.6 FSI V6 na E85
Přestavba VW Passat 2.0 FSI na E85

Pro správný chod motoru je samozřejmě nutné dodržovat servisní interval výměny filtrů a zapalovacích svíček, případně dalších předepsaných součástí dle servisní příručky. Dále je nutné, aby veškerá čidla byla v pořádku - zejména váha vzduchu, lambda sonda a další komponenty ovlivňující směs. Pokud není jakákoliv součást motoru - zapalovací svíčky, váha vzduchu, případně další v pořádku a funkční, je nutná výměna těchto součástí, v opačném případě není zaručen správný chod motoru po přestavbě na palivo E85.


V závislosti na stavu motoru a typu řídící jednotky, kdy v některých jednotkách nelze nastavit správnou startovací dávku, se v některých případech mohou vyskytnout potíže se studeným startem motoru, případně startem při nízkých teplotách, tzn. že motor nastartuje na několikáté otočení startéru, resp. start. Na provoz po startu toto nemá vliv a tato skutečnost není důvodem k reklamaci.



Díky zařízení Personal Flasher si můžete v případě nutnosti přehrát zpět řídící jednotku pro provoz na benzín (např. na dovolenou, půjčení vozidla apod.) a poté opět na E85. Více informací a seznam vozidel u kterých je zařízení možné použít naleznete zde: http://www.tdichip.cz/personal-flasher


Ceník

 vozidlocena 
 Audi, Škoda, Seat, VW 1.8T (vč. vstřikovačů) 25.000 Kč 
 BMW E46 323i, 325i (vč. vstřikovačů) 25.000 Kč 
 Chevrolet Corvette LS3, LS7 25.000 Kč 
 Hummer H2 25.000 Kč 
   
 pouze přeprogramování řídící jednotky VAG 1.8T (ME7) 15.000 Kč 
 pouze přeprogramování řídící jednotky VAG 1.8TSI, 2.0TFSI, 3.6FSI (MED9) 15.000 Kč 
 pouze přeprogramování řídící jednotky VAG 1.8TSI, 2.0TSI, 3.6FSI (MED17) 15.000 Kč 
 pouze přeprogramování řídící jednotky BMW E46 15.000 Kč 
Uvedené ceny jsou bez DPH.


 Poptávka přestavby na E85
 Jméno: 
 E-mail: 
 Telefon: 
 Zpráva: 
 Antispam ochrana: 
  
  


E85, přestavba na E85, bioethanol, ethanol
certifikace ISO 9001