OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
centrála Beroun
Plzeňská 28
Králův Dvůr u Berouna

Informační linka a
objednávky
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla
ODSTRANĚNÍ FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC (DPF/FAP)

Máte problémy s filtrem pevných částic? Stále se zanáší nebo dochází aditiva? Automobil se často uvádí do nouzového režimu? Diagnostika hlásí chybu snímače diferenciálního tlaku ve výfuku nebo chybějící aditiva? Na přístrojové desce se zobrazují hlášky typu Anti-pollution system fault nebo Emise - do dílny? Máme definitivní řešení!

Co je filtr pevných částic?


Filtr pevných částic (anglicky DPF - Diesel Particulate Filter, francouzsky FAP - Filtre A Particules) je zařízení, které má za úkol zachytit ve výfuku pevné částice a zvýšit tak emisní čistotu dieselových vozidel. Jako první začala tyto filtry montovat do svých vozidel automobilka Peugeot/Citroen, postupem času se pak přidaly i další automobilky včetně u nás nejrozšířenější Škodovky, kdy byly tyto filtry nejprve jako příplatková výbava. Později se staly povinnou součástí novějších motorizací.

Jak filtr funguje?


Filtr je jakési síto, které do sebe zachycuje nečistoty putující po spálení ve válcích výfukem, tak aby se nedostaly do ovzduší. Ve chvíli, kdy řídící jednotka pomocí tlakových čidel vyhodnotí, že je filtr již příliš zanesen, aktivuje proces regenerace filtru, kdy se zvýší teplota výfukových plynů a obsah filtru při velmi vysoké teplotě projde dalším spalovacím procesem. Tento systém výrazným způsobem pomohl docílit snížení emisí a vyhovět stále přísnějším normám Evropské unie.

Negativní vlivy filtru


Jedinou pozitivní vlastností filtru je právě zlepšování emisních norem ve městech. Naopak však přichází řada negativ. Předně, filtr je další překážkou ve výfuku, která brání spalinám volně odcházet výfukem pryč. Tím se samozřejmě snižuje výkon vozu. Postupem času se navíc filtr zanáší více a více. Podle typu vozidla tak dříve nebo později přijde doba, kdy bude nutné filtr celý vyměnit, což bývá investice přibližně v hodnotě 20 - 50 tis. Kč.

NABÍZÍME DEFINITIVNÍ ŘEŠENÍ


Protože víme, že filtry pevných částic znamenají často velké problémy pro majitele vozu, nabízíme jejich definitivní odstranění z vozidla. Tato úprava spočívá ve dvou krocích. Prvním je fyzické odstranění filtru z vozidla, odmontování a zajištění všech od této chvíle nedůležitých komponentů. Poté následuje softwarová úprava, která spočívá v deaktivaci řídícího procesu autodiagnostiky zanesení filtru v řídící jednotce, vyrušení kontroly přítomnosti aditiv a deaktivaci pravidelné regenerace.

Jak provedete mechanické odstranění?


Odborně! Mechanické odstranění provádíme s využitím zkušeností s vývojem výfukových systémů pro sportovní a závodní účely, proto zůstane dynamika proudění výfukových plynů zachována. Filtry neodstraňujeme pouhým "vytlučením" z obalu, následným "vysypáním" a zavařením otvoru po tomto úkonu. V tomto případě není zachována dynamika proudění výfukových plynů a efekt odstranění filtru je spíše negativní. Hrozí riziko prohoření sváru vlivem vysokých teplot a hrozí požár vozidla (máme zadokumentovaný případ kdy k požáru vozidla chybělo opravdu pár km). Také hrozí poškození turbodmychadla vlivem výřivých proudů spalin, které se "točí" ve "vytlučeném" obalu filtru pevných částic. Na odstranění filtru pevných částic poskytujeme záruku!

Kolik mě to bude stát?


Za kompletní odstranění (mechanické i v řídící jednotce) např. ve Škoda Octavia II 2.0TDI RS PPD si účtujeme 10.000 Kč, za Škoda Octavia II 2.0TDI RS s motorem Common Rail si účtujeme 12.000 Kč. Za variantu GOLD si v tomto případě účtujeme 25.000 Kč. Za odstranění DPF ve vozidle VW T5 2.5TDI 128kW je účtováno 10.000 Kč, ve variantě GOLD 25.000 Kč. U vozidla Volvo XC60 2.4 D5 je účtováno 12.000 Kč a varianta GOLD 29.000 Kč

Co získáte?


Díky našemu řešení můžete zapomenout na všechny problémy s filtrem pevných částic. Nutnost doplňování aditiv i nutnost výměny filtru po ujetí 80-160 tisíc km, jak nařizuje výrobce vozidla, je od nynějška minulostí. Získáte navíc prostor pro výrazně vyšší výkon vozidla, vyšší kroutící moment, který je možné nastavit díky prostupnějšímu výfukovému potrubí. Díky celkově lepšímu chování vozu ve spodním rozsahu otáček se otevírá prostor pro příznivější spotřebu.

U jakých vozidel je možné odstranění filtru provést?


Odstranění filtru je možné provést u většiny dieselových vozidel vybavených filtrem pevných částic a řídící jednotkou Bosch EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Siemens PPD a Magneti Marelli MJD. To jsou zejména vozidla Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Seat, Škoda, Volvo, VW. Na konkrétní typ vozidla se informujte.

Varianta GOLD


Pro nejnáročnější zákazníky jsme připravili variantu GOLD, která spočívá v odstranění filtru pevných částic tak, že odstranění není zjistitelné ani školeným technikem ve značkovém servisu. Pro aktuální cenu této varianty se vždy informujte! Tato možnost není dostupná pro všechny vozy.

Odstranění pouze v sw řídící jednotky


Pokud jste z vozu filtr pevných částic mechanicky odstranili sami, je nutné odstranění také v sw řídící jednotky motoru. Toto provádíme za cenu 4-8.000 Kč dle typu řídící jednotky.

Na internetu jsou nabídky za 5.000 Kč - vy jste dražší proč?


Je to jako s jinými službami - ne levné znamená vždy levné! A tato levná záležitost se Vám většinou mnohonásobně prodraží při odstraňování následků takto neodborně provedeného zásahu. Oproti jiným nabídkám odstraňujeme filtr pevných čístic odborně, bez dopadu na dynamiku výfukových plynů. Filtr pevných částic nelze odstranit za cca 2 hodiny, ale trvá to podstatně déle. Pokud žádáte kvalitní odstranění, vyberte si jinou nabídku než takovouto pochybnou.

Je možné odstranění DPF / FAP u mne doma?


NE! Pro správné odstranění je nutná demontáž výfukové soustavy a následné práce se svářecí soustavou, což samozřejmě na ulici provádět nelze. Nabídky odstranění přímo u Vás jsou právě "vytlučením" a ne správně provedeného odborného odstranění!

Mohou po odstranění nastat potíže?


ANO! Odstranění mechanické části filtru je jedna věc, druhá je odstranění z programu v řídící jednotce. Může se stát, že po ujetí několika desítek km se kontrolka DPF rozsvítí a případně započne regenerace. Proč? Vysvětlíme - odstranění regeneračních rutin z řídící jednotky motoru není úplně jednoduchá operace - zejména jednotky Siemens PPD a nové EDC17. Mnozí jedinci používají nelegálně pořízený sw který nezajistí správné vypnutí. U nás tomu předcházíme tím, že používáme legální sw a regenerační rutiny v řídící jednotce vypínáme manuálně a ne automaticky.

UPOZORNĚNÍ
Zákazník bere na vědomí, že odstraněním DPF na voze, který byl s tímto systémem homologován a schválen k silničnímu provozu, přestává tento vůz splňovat některé normy (např. EURO 5) a tudíž již nemusí být dále způsobilý k provozu na pozemních komunikacích, případně nemusí projít kontrolou na STK a podmínkou může být navrácení DPF zpět do vozu.


Odstranění filtru pevných částic - DPF / FAP provádíme pouze na centrále v Berouně. U některých typů vozidel je po dohodě možné odstranění také na pobočce v Českém Těšíně.



Ceník odstranění DPF/FAP vybraných vozidel

 kompletní pouze sw 
 Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Audi A4 2.0 TDI 105kW 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Audi A6 2.7 TDI/3.0 TDI 12.000 Kč 6.000 Kč 
 BMW E60 530d 12.000 Kč 6.000 Kč 
 BMW E60 530xd 13.000 Kč 6.000 Kč 
 BMW E91 330d 12.000 Kč 6.000 Kč 
 BMW E91 330xd 13.000 Kč 6.000 Kč 
 Citroen C5 1.6 HDI 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Dodge Nitro 2.8 CRD 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Ford C-MAX 1.6TDCi 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Ford Focus 2.0TDCi 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Land Rover Discovery 3 2.7TDV6 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Land Rover Range Rover 3.0TD6 12.000 Kč 8.000 Kč 
 MB Sprinter 2.2 CDI 13.000 Kč 8.000 Kč 
 Peugeot 206 1.6 HDI 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Peugeot 407 2.0 HDI 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Peugeot 607 2.0 HDI 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Peugeot 807 2.2 HDI 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Seat Altea 1.6 TDI CR 11.000 Kč 7.000 Kč 
 Škoda Octavia II 1.6 TDI CR 11.000 Kč 7.000 Kč 
 Škoda Octavia II 1.9 TDI 77kW 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Škoda Octavia II 2.0 TDI 103kW 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Škoda Octavia II 2.0 TDI 103kW CR 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Škoda Octavia II RS 2.0 TDI 125kW 10.000 Kč 6.000 Kč 
 Škoda Octavia II RS 2.0 TDI CR 125kW 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Škoda Roomster 1.9 TDI 77kW 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Škoda Superb II 2.0 TDI 125kW 12.000 Kč 8.000 Kč 
 Volvo XC90 2.4 D 11.000 Kč 6.000 Kč 
 VW Passat 2.0 TDI 125kW 10.000 Kč 6.000 Kč 
 VW Crafter 2.5 TDI 13.000 Kč 8.000 Kč 
 VW T5 2.5 TDI 10.000 Kč 6.000 Kč 
 VW T5 GP 2.0 TDI CR 12.000 Kč 8.000 Kč 


kompletní = mechanické odstranění filtru pevných částic vč. vypnutí v řídící jednotce motoru
pouze sw = pouze vypnutí v řídící jednotce motoru v případě, že již je filtr pevných částic mechanicky odstraněn


odstranění DPFodstranění DPFodstranění DPF
odstranění DPFodstranění DPF
odstranění DPFodstranění DPF


 Poptávka přestavby na E85
 Jméno: 
 E-mail: 
 Telefon: 
 Zpráva: 
 Antispam ochrana: 
  
  


filtr pevných částic, odstraneni filtru pevnych castic - DPF - FAP
certifikace ISO 9001