Dnes jsme finálně doladili Audi TT 1.8T 165kW na 286HP a 452Nm. V tomto článku naleznete informace o této úpravě.
V základu má tento motor výkon 225HP a k dosažení výkonu 286HP byla nutná montáž větších vstřikovačů, v tomto případě Siemens Deka IV 630cc. Turbodmychadlo má potenciál cca 300HP, takže jeho výměna nutná není.
Nejprve jsme u tohoto konkrétního vozu ladili na hybridním turbodmychadle vycházejícím z K04-023 a přebroušeném bloku na obsah cca 2.0l. Toto se ve finále ukázalo jako špatná volba a maximální dosažený výkon při hraničním tlaku turbodmychadla byl cca 271HP a 439Nm. Po domluvě s majitelem bylo vše vráceno do "originálu".
Po zajetí jsme to vše dnes doladili na krásný výkon 286HP a 452Nm s dobrým průběhem.
Navíc jsou do řídící jednotky implementované funkce "launch control" a "no lift shift", tedy pomoc při rozjezdu a řazení bez pouštění plynového pedálu. Motor tedy při řazení neztrácí výkon, neboť nezavírá skrtící klapku.
Cena této úpravy je 25.000 Kč a ve výkonových tabulkách ji naleznete zde:
AUDI TT Coupe (8N3) 1.8 TURBO - 165kW - stage I.
Spojka vydrží podle jejího stavu. Podle najetých km je lepší výměna za sadu s pevným setrvačníkem - naleznete v našem e-shopu zde:
Sada s pevným setrvačníkem VALEO 1.8T 240mm