OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
pracoviště Praha
Türkova 2297/22
Praha 4 - Chodov

Informační linka a
objednávky (PO-PÁ 10-18)
605 190 113

info@tdichip.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla
CHIPTUNING

Chiptuning je úprava map řídící jednotky. Úpravou jednotlivých map (vstřiky, turbodmychadlo, dynamika motoru) lze docílit vyššího výkonu a krouticího momentu při nižších otáčkách a tím snížení spotřeby (při stejném stylu jízdy jako s neupravenou jednotkou). Také zmizí výkonové mezery v plynovém pedálu v nižších otáčkách. Upravený vůz splňuje předpoklady pro měření emisí. Úspora paliva se váže především na turbodieselové motory.

Poslední dobou se množí dotazy ohledně POWERBOXU. Toto zařízení důrazně NEDOPORUČUJEME používat! Více informací v sekci ČASTÉ DOTAZY.

Úpravou nedochází k nadměrnému zatěžování motoru a tím k jeho zničení. Tvrzení, že upravením řídící jednotky dojde ke zkrácení životnosti motoru nejsou pravdivá. Ke zkrácení životnosti dochází jen a pouze vinou řidiče (nedochlazování turbodmychadla atp.). Naopak, upravený motor má větší kroutící moment v nižších otáčkách, není jej nutno tolik vytáčet do vyšších otáček a tím dochází zároveň k úspoře paliva. Ke zkrácení životnosti nebo ke zničení dochází neodbornou úpravou řídící jednotky - takovýchto případů je mnoho - kabel lze koupit na internetu i s upravenými mapami řídících jednotek. Tyto mapy však nejsou upravené přímo pro Váš motor a ne vždy dotyčný nahraje správnou mapu (u většiny řídících jednotek je několik verzí software), nedisponuje ani diagnostickými nástroji, individuální úprava u něj nepřichází v úvahu a nemá tušení co vůbec nahrává. Dotyčný nedisponuje softwarem na úpravu obsahu jednotek (map), neboť cena software se pohybuje v řádech stovek tisíc nebo používá nelegálně získanou kopii. Tyto "úpravce" neboli "nalívače" poznáte podle nápadně nízké ceny (poslední dobou i vysoké a nabízí např. 50% slevy) - v tomto případě platí že levně neznamená levně.

Před a po úpravě provádíme kompletní diagnostiku, měření výkonu a prohlídku vozidla pro odhalení případných závad. V případě zjištění závady či nedostatku jsme schopni většinu na místě odstranit.

Při úpravě řídící jednotky u nás vždy dostanete původní obsah na CD nebo e-mailem a z tohoto je kdykoli možno provést obnovu na původní obsah (u nás ZDARMA). Zároveň od nás dostanete certifikát o provedení úpravy a záruční list.

Úprava obsahu řídící jednotky je VŽDY provedena individuálně pro konkrétní motor na optimální hodnoty (jak ladíme). Provádíme také úpravu dle individuálního požadavku zákazníka a možností motoru (např. do města, na dálkové jízdy, tažení vleku, ..). Nabízíme možnost provádění individuálních úprav na motorové brzdě či na okruhu. Provádíme také ladění po úpravě motoru (silnější vstřiky, větší nebo hybridní turbo). Více informací zde nebo nás kontaktujte.


Maximální bezpečný nárůst výkonu získaný běžnou úpravou při zachování sériových komponent


 typ motorumax. hodnota 
 naftové motory nepřeplňované 5-10% 
 naftové motory přeplňované 20-40% 
 benzínové motory nepřeplňované 5-10% 
 benzínové motory přeplňované 15-30% 


Upravujeme řídící jednotky pro automobily, nákladní vozy, kamiony, autobusy a motocykly.


Úprava řídící jednotky vč. příprav většinou trvá 60 - 120 minut.

Vždy od nás dostanete původní obsah řídící jednotky na CD nebo e-mailem pro případnou obnovu, certifikát o provedení úpravy, záruční list a protokol z měření výkonu s parametry a průběhem před a po úpravě.

Na upravený obsah řídící jednotky poskytujeme neomezenou záruku a garantujeme také ZDARMA obnovu původního obsahu jednotky ze zálohy.


Čekání na provedení úpravy na Vašem vozidle si můžete zpříjemnit kávou, shlédnutím TV nebo prohlédnutím nabídky autodoplňků, které lze u nás zakoupit. U zakoupených autodoplňků provádíme jejich montáž.


barbar


certifikace ISO 9001